Assistant Front Office Manager
Jams HR Solutions FZE
UAE,Dubai,Dubai
منذ 20 ساعات
source : Drjobs.ae
  • Customer Satisfaction (GuestFeedback, Social Media Review). Financial Performance (Up selling,Room Revenue, Operation Auditing).
  • Showing Initiative, ProblemSolving, Staff Training, Team Leading.

  • Manages and motivates the Front Office team in order to provide a high standard of service for customers. Welcomes guestsand fosters customer loyalty through his / her friendlymanner.
  • Develops high quality relationshipswith guests throughout their stay.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب