Arabic Customer Service For Facilities ManagementCompany
Al Mariah HR
UAE,Al Ayn,Al Ain
منذ 4 يوم
source : Drjobs.ae

We are in need of a Service DeskOfficer for a Facility Management Company in Al Ain.

  • Fluent understanding of the Arabic and Englishlanguages (Orally and Writing).
  • Minimum of 2years' experience in Facilities Managementfield.
  • Minimum of 2 year's HelpDesk / Call Center experience.
  • Bachelor's degree holder.
  • Willing to work during weekends, public holidays andshift basis.
  • Technical / Concept EvolutionBackground (would be an advantage).
  • Contract Type : Permanent / Unlimited Monthly

    Other Benefits : Medical insurance Eligible Leaves : 30Calendar days Travel Allowance : Eligible for self only

    Job Type : Full-time

  • Customer Service : 2 years (Preferred)
  • Facility Management : 2 years (Preferred)
  • Education :

  • Bachelor's (Preferred)
  • Language :

  • Arabic(Preferred)
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب