Receptionist - Sharjah
middle east vacancy
UAE
منذ 34 يوم
source : Waytogulf

Requirements :

  • The ideal candidate MUST have prior UAE experience working in big sized office
  • G ood communication skills in English / Hindi and Telephone etiquette
  • K nowledge in preparing LPO, quotations and invoice,
  • MUST have excellent skills in MS Office, preparing power point presentations, reports, etc.
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب