Asst Manager Manager - Wealth Management
Live connections.
Dubai
منذ 2 يوم
source : Wisdom Jobs

In conjunction with key stakeholders define agree and implement customer experience initiatives for First Wealth Customers Produce accurate internal KPIs and demonstrate impact of service initiatives to senior managers on progress First Wealth Value proposition differentiation ensure the First Wealth service proposition is a class apart from competition Customer research using a variety of tools and approaches Leveraging VOC for Customer Intelligence Understanding Analyze the voice of customer research and implementing service initiatives to exceed expectations for FW customers Ensure TAT for query complaint resolution root cause analysis Responsible for overall service delivery grievance handling for FW Profile Summary : KeySkills : Profile Summary : KeySkills : Company Profile : A leading bank in the Middle East

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب