Receptionist & Administrative Assistant
Aurecon Group
Abu Dhabi
منذ 4 يوم

Key responsibilities Reception Meeting and greeting clients and other visitors to our office providing a high level of customer service Processing and screening incoming telephone calls Monitor and ensure that the reception area is kept tidy and projects a business-

like image Check and sign for deliveries before informing the relevant member of staff of their arrival Manage main switchboard security and visitor management systems Maintaining the presentation of the Reception area and meeting rooms Office Administration Facilitate and manage inventory of office supplies Assist in Building Admin

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "واصل"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية closeA# الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب