Administrative Assistant
GOLDEN KEY MIDDLE EAST FZE
United Arab Emirates
منذ 15 يوم

Education : Bachelors Degree

Experience : Not Required

Responsibilities : - Provide general administrative and clerical support including mailing, scanning, faxing and copying to management,

  • Maintain electronic and hard copy filing system,
  • Open, sort and distribute incoming correspondence,
  • Perform data entry and scan documents,
  • Manage calendar for Managing Director,
  • Assist in resolving any administrative problems,
  • Run company?s errands to post office and office supply store,
  • Answer calls from customers regarding their inquiries,
  • Prepare and modify documents including correspondence, reports, drafts, memos and emails,
  • Schedule and coordinate meetings, appointments and travel arrangements for Managers,
  • Maintain office supplies for department.
  • Description : Communicate with outside and deal with the things in office.

    قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب