Personal Assistant
Jobtrack
United Arab Emirates
منذ 5 يوم
source : Jobs In Dubai

Education : Bachelors Degree

2.Adaptability.

3.Good interpersonal skills.

8.Secretarial skills.

Responsibilities : 1.Answering telephone calls.

2.Maintaining diaries.

3.Arranging appointments.

4.Taking messages.

5.Typing / word processing.

7.Organising meetings.

8.Using a variety of software packages.

9.Booking transport and accommodation.

10.Managing databases.

11.Implementing and maintaining procedures / administrative systems.

12.Liaising with staff, suppliers and clients.

13.Preparing letters, presentations and reports.

Description : MALE PERSONAL ASSISTANT- SEMI GOVERNMENT COMPANY

DUBAI / AED 10000 + ANNUAL BENEFITS

One of our reputed semi government clients is looking for a , Bachelor Degree, 3+ years experience working as Personal Assistant or Executive Secretary, Experience working with Senior Management. Arabic Speaker Mandatory!!

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب