Customer Service Executive
Pacers International
UAE,Dubai,Dubai
منذ 2 يوم
source : Drjobs.ae

Job Description

ROLES& RESPONSIBILITIES

Providing detailedinformation to customers through answering any questionsasked.

To keep customer records of interaction andtransactions and inquiries.

Responsible for managingclient claims, quotation and process or cancel orders.

Ensuring company customer service is always at a high level.

JOB REQUIREMENTS

All male and female candidatesare welcome.

Having active listening skills.

Strong analytical and problem solving skills.

Should be polite and have good customer care skills.

All nationalities are welcome.

Must be polite and havegood computer skills.

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب