Front office Receptionist
GulfManagers Executive Search
Dubai, United Arab Emirates
منذ 10 يوم

Job Description

  • Meet and greet customers in a professional manner.
  • Operate the telephone system.
  • Communicate with callers in a professional, friendly and efficient manner, striving to minimize the amount of time spent on hold.
  • Take thorough messages, indicating the callers first and last name, company name if applicable, the time and the message the caller wishes to leave.
  • Provide basic information to callers who have general inquires.
  • Assist with filing duties and other administrative tasks as needed.
  • Perform other duties as assigned.
  • Skills and Qualifications :

  • Possess excellent written and verbal communication skills
  • Ability to read and comprehend instructions and information
  • Ability to work well with the public
  • Minimum 1 year experience in Receptionist role
  • Knowledge in Microsoft word and Excel
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب