Technical Support
Minutes Quick Services
Sharjah, UAE
منذ 3 يوم
source : Drjobs.ae
  • Ensure client satisfactionthrough smooth project continuance and ongoing support fortechnical projects
  • Manage the end-to-endoperations different CMS / platforms for our clients
  • Respond to client concerns or inquiries fortroubleshooting L1 issues and requests through different channels : Email, Jira, Mobile, SMS
  • Provides reports onissues, and escalates to the team when needed
  • Prepare and analyze web / mobile / server reports, andprovide insights on performance
  • Createcommunications related to technical projects, including newfeatures, downtime,
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب