Call Center Agent
CRM MIDDLE EAST
United Arab Emirates
منذ 10 يوم

Education : Higher Secondary

Experience : 1 - 5 Years

Skills : oExcellent oral and written communication skills

oHigh level of active listening skills

oAttentive to details

oPositive behavior, team spirit

oAbility to handle administrative tasks

oBilingual

oHigh level of self-motivation

Responsibilities : Urgently required French Speaking s who can join immediately, should have prior UAE Experience preferably from Call Center background.

Description : oHandle inbound and outbound requests via multiple channel (phone, e-mail, mail)

oHave the brand culture and knowledge to respond with service excellence to all types of questions

oCollect and handle personal information with care and respect (confidentiality)

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب