HR OFFICER
middle east vacancy
UAE
منذ 10 يوم
source : Waytogulf

Requirements :

  • Ideal candidate must be a Bachelor Degree graduate preferably in AB English
  • Candidates should have at least 2-3 years experience in any form of
  • HR / Administrative works

  • Must be proficient in all HR / Secretarial duties, well organize, attentive to job
  • details, articulate and computer / office equipment literate.

  • Additionally, the candidate must possess a professional-level communication
  • skills including strong writing,speaking and comprehension.

    قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب