Receptionist cum Secretary
Al Shallalat Well Drilling Est.
Abu-dhabi, Abu Dhabi,UAE
منذ 5 يوم
source : drjobs.ae

Providing both clerical and administrative support to the Answers all incoming telephone calls, transfers calls to various offices and takes messages.

Knowledge of Microsoft Word, Outlook, Power point, Excel, Access, etc., to produce correspondence and documents and maintain presentations, records, spreadsheets and databases.

Arranging meetings, taking minutes and keeping notes.Ordering and maintaining stationery and equipment requests.Ability to handle confidential information.

Must have pleasant personality and good communication skillsPrior similar experience in similar role is an advantage

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب