Games & Leisure Coordinator
accor hotels
Dubai, UAE
منذ 3 يوم
source : Drjobs.ae

Responsibilities :

  • Planning and organizing activity programs under thesupervision of a manager.
  • Setting up activityequipment such as tables, instruments, electronics, etc.
  • Maintaining and cleaning recreation equipment andfacilities.
  • Assisting recreation staff inconducting sports, games, and events.
  • Assisting participants during activities.
  • Performing administrative tasks such as filling outpaperwork and answering telephones.
  • Ensuringparticipants' safety.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    تقديم
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    استمر
    استمارة الطلب