Admin Clerk
Potential Recruitment
Abu Dhabi, UAE
منذ 3 يوم
source : Drjobs.ae
  • AdministrativeClerks perform clerical tasksincluding typing documents, compiling and filing records, answeringand making telephone calls, scheduling appointments and completinggeneral office tasks.
  • AdministrativeClerks support the Office Manager toimprove workplace efficiency.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب