SALES ACCOUNT MANAGER
charterhouse
UAE
منذ 13 ساعات
source : Waytogulf

Requirements : >

Work experience of minimum 3 to 5 years in the field of sales / business development is essential.>

A period not less than 2 years should be spent in the UAE working for an office furniture company.>

Previous knowledge of design and execution of office interiors Responsibilities : >

Participate and organize seminars and exhibitions.>

Visit existing and potential clients.>

Negotiate contracts.>

Develop new business, from new customers.>

Identify new business opportunities.>

Sell furniture by networking.>

Presentations of the solution to the client.

Step 2
قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب