Accounts Administration Clerk
Potential Recruitment
Abu Dhabi, UAE
منذ 5 يوم
source : Drjobs.ae
  • Accounting Administrative Clerksperform clerical tasks including typingdocuments , compilingand filing records,answering and making telephone calls, scheduling appointments andcompleting general office tasks.
  • keepingfinancial records updated, preparing reports and reconciling bankstatements. You will alsorun accounting softwareprograms (e.
  • g. SAP) to process business transactions,like accounts payableand receivable, disbursements, expense vouchers andreceipts.

    بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب