OFFICE ADMINISTRATOR
Gulf Recuritment
UAE
منذ 1 يوم
source : Waytogulf

Urgently required for an experienced Office Administrator in UAE.

Job Details :

  • Filing and maintenance of personnel documents.
  • Schedule and maintain calendar of training ,appointments,
  • meetings and other events.

  • Assist with preparing Human Resources- related paperwork.
  • Answering the phone and handling all queries professionally and in
  • Job Requirements :

  • Bachelor's Degree holder.
  • Proficiency in MS Office.
  • Minimum one year experience in the same field.
  • Good problem solving skills. Experience Range 01 to 02 Years
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب