Housekeeping Coordinator
Hyatt International
Dubai, AE
منذ 17 يوم
source : Hozpitality

Description

  • Try to assist the Housekeeping department administration work, in charge of the Housekeeping Runner and Storekeeper work.
  • Qualifications

  • Hold a diploma or qualification in Secretary Study or equivalentin work-related training and experience .
  • Good organization and coordination skills, able to followthrough.
  • Well developed computer knowledge, particularly in the use of MS Office and email.
  • Able to utilize various office machines, i.e. calculator, facsimile, photocopymachine.
  • Minimum two years work experience as a clerk in a hotel or big company desirable .
  • Preferable knowledge of Travel / Hotel Industry.
  • Primary Location : CN-33-Ningbo

    Organization : Park Hyatt Ningbo

    Job Level : Entry Level Manager Full-time

    Job : Guest Service Operations

    Worldwide / Local Candidates : Local

    قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب