OFFICE ASSISTANT
Gulf Recuritment
UAE
منذ 28 يوم
source : Waytogulf

We are looking for an experienced Office Assistant in UAE.

Job Details :

  • Providing regular progress reports about the task.
  • Assistant MO has to plan and maintain the calendar for reporting.
  • Handling Foreign exchange and travel insurance.
  • Interaction with Management Office and Sr. Management for their
  • Job Requirements :

  • Graduate holder.
  • Sound knowledge of Words, Excel, Internet, Tally / E.R.P.
  • Good typing speed.
  • Only Female candidates can be apply.
  • Two years experience in the same field. Experience Range 02 to 03 Years
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب