OFFICE COORDINATOR
Gulf Recuritment
UAE
منذ 24 يوم
source : Waytogulf

Looking for an experienced Office Coordinator in UAE.

Job Details :

  • Determine future office requirements in coordination with Director
  • of Administration.

  • Recruit new paraprofessional employees to strengthen appropriate
  • departments.

  • Arrange logistics for all external and internal meetings.
  • Job Requirements :

  • Graduate holder.
  • Only Female candidates can be apply.
  • Minimum two years experience in the similar field.
  • Sound knowledge of accountancy and administration functions. Experience Range 02 to 05 Years
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب