Asset Management / Helpdesk Desk Supervisor
Raqmiyat LLC Abu Dhabi
UAE, Abu Dhabi,Abu Dhabi
منذ 4 يوم
source : Drjobs.ae

Job Role : Asset Management / Helpdesk DeskSupervisor

Job Description

  • B.Sc. inComputer Science or relevant field and at least 5 years'experience in System Administration
  • Excellentproblem-solving and multitasking skills, OS installation
  • Customer-oriented attitude
  • Certification in Microsoft is a must
  • Working experience with Manage Engine ticketing tools isa must
  • ITIL v3 Foundation or Higher is amust
  • SKILLS

  • System Administration, ITAM & ITIL V3Certification
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب