PURCHASE MANAGER
HRD
UAE
منذ 10 يوم
source : Waytogulf

Description : Job Responsibilities :

Job Responsibilities :

1. Direct and coordinates the procurement, inventory control, and distribution of various products or other related services.

2. Oversee the writing, review, awarding, and negotiating contracts of various kinds, plus the completion of complex purchasing projects.

3. Oversee the provision of procurement expertise to meet the needs of the company.

4. Perform advanced research on market trends, market forces, pricing, supply problems, and develop complex product specifi cations in order to make purchasing decisions.

5. Give direction and guidance to Group management, staff, and vendor on policies, regulations, and procedures.

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب