Administrative Coordinator
ELEMENT 4 SOLUTIONS LLC
Dubai, United Arab Emirates
منذ 5 يوم
source : getthat

Candidates applying for this post should be fluent if office administrative and front desk-related work. Should be good at coordinating with clients, suppliers, with superiors and making reports as required Coordinate with Team members- professional level in computer and Microsoft Office skills- Minimum 2 years of work experience - 2000-3000 aed salary - based on experience - Fluent in English and Local WALK IN INTERVIEW Date : 10-AUG-2022Time : Need to have an Appointment (please call O568381465 for appointment confirmation)Location : Al Qouz Industrial 3, Dubai UAE

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

تقديم
بريدي الالكتروني
بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
استمر
استمارة الطلب