Office Secretary
Financial Point for Accounting and TaxConsultation
UAE, Abu Dhabi,Abu Dhabi
منذ 1 يوم
source : Drjobs.ae

Job Role : Office Secretary

Job Description

We are looking forthe position of Office Secretary required for company in Abu Dhabi.

Requirements :

  • Accounts background will advantage .
  • Computer skills ( Excel , word , PowerPoint ) duty from9-6
  • Salary : AED2,000.00 to AED2,500.00 / month
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب