Administratif : avec informations personnelles
Andaz Capital Gate Abu Dhabi
Abou Dhabi, AZ, AE
منذ 5 يوم

Summary

  • Assist Housekeeping and Engineering department with Admin related tasks : Coordination with other departments (phone and email communication) Stock and inventory control Ensuring filing system is in order Coordination with suppliers
  • Qualifications

  • Proficiency in English language is a must
  • Proficiency in computer skills
  • Strong follow-up, admin, and communication skills
  • Well organized
  • Being able to multitask
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    تقديم
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "استمر" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    استمر
    استمارة الطلب