Receptionist Secretary
cho manufacturing company
UAE
منذ 40 يوم
source : CareersInGulf.com

Description Walk in interview

Receptionist Secretary Required Skill Set : Excellent Executive Communication Skills Documentation Experience Proficient in using MS Office & Computer Outstanding command over English (Writing & Speaking)

provide personalized secretarial and administrative support in a well-organized and timely manner Act as the point of contact between the executives and internal / external clients

Strong organizational and planning skills

Implementation and development of strategic marketing plans through market research.

Asian nationality Indian Pakistan nepal Srilana and Philippine male and female, salary Negotiable plus accommodation and transportation,

052 6280256

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب