Administrative Coordinator
Recruitment Experts UAE
Dubai - United Arab Emirates
منذ 6 يوم
source : UAE Jobline

Dubai - United Arab Emirates Recruitment Experts UAE

JOB DESCRIPTION

Female candidates may apply-Criteria should have 1)very good admin and communicative skills 2)should be well versed in MS OFFICE(word excel and powerpoint) 3)should have an accountant or accounts assistant background 4)should be experienced managing payroll 5) good skills in handling bank related communication and transactions 6) be able to manage day to day office activities as required by a project supply company

بلغ عن هذه الوظيفة
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب