Front Desk Agent
Accor Hotels
DUBAI, Northern UAE, United Arab Emirates
منذ 3 يوم

Key tasks

Following Mercure brand standards in the daily work

Ensuring a quick and friendly guest service

Following the cashier discipline

Taking all the guests’ request into consideration and forwarding them to the departments in charge

Welcoming guests and maintaining their loyalty

Promoting for the guests Accor Loyalty Programme

Ensuring member of Accor Loyalty Programme gets all the required treatment

Ensuring guests’ accounts have no over limits

Mercure and its people

Hotels with individuality, passion for service and committed to quality and guest satisfaction.

Join a team of warm and friendly professionals who will share their love for hospitality.

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب