Secretary
Shamlan Firm
United Arab Emirates
منذ 4 يوم
source : Jobs In Dubai

Education : Bachelors Degree

Skills :

Proficient in MS Office Applications, Typing, Organizational, Communication and Interpersonal Skills, with Ability to Multi-Task.

Description :

1)Prepares, proofreads, and / or drafts correspondence

2) Establishes and maintains an effective, and efficient, filing system for all documents, or written communication

3) Prepares reports, and updates

4) Handles all office communication

5) All other relevant administrative, or secretarial, works

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب