Coordinator
NAFFCO
UAE,Dubai,Dubai
منذ 5 يوم
source : Drjobs.ae
  • Follow office workflow proceduresto ensure maximum efficiency
  • Maintain filesand records with effective filing systems
  • Support other teams with various administrative tasks(redirecting calls, disseminating correspondence, schedulingmeetings etc.)
  • Greet and assist visitors whenthey arrive at the office
  • Monitor officeexpenditures and handle all office contracts (rent, serviceetc.)
  • Perform basic bookkeeping activities andupdate the accounting system
  • Deal withcustomer complaints or issues
  • Monitor officesupplies inventory and place orders
  • Assist in vendor relationship management
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب