Office Manager
Gulf Land,
Dubai
منذ 7 ساعات
source : Wisdom Jobs

Design and implement office policies Establish standards and procedures Organize office operations and procedures Supervise office staff Monitor and record long distance phone calls Prepare time sheets Control correspondences Review and approve supply requisitions Liaise with other companies Maintain office equipment Assign and monitor clerical and secretarial functions Orient and train employees Evaluate staff performance Design filing systems Ensure filing systems are maintained and up to date Define procedures for record retention Ensure protection and security of files and records Ensure personnel files are up to date and secure Plan and implement office systems layout and equipment procurement Maintain and replenish inventory Check stock to determine inventory levels Anticipate needed supplies Verify receipt of supply

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب