QUALITY ANALYST
Talent Technical Services
Abu Dhabi, UAE
منذ 3 يوم
source : Drjobs.ae
  • Record, and score pursuant to theSOPs, enter scored observations into TCS-maintained scorecards (the TCS Scorecards ); input recordings of allscored calls, chats, and email threads and TCS Scorecards into thesystem pursuant to the SOPs
  • Perform after-callsurveys of the customers pursuant to the SOPs using the systems andtechnologies set forth therein
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب