Accounts Administration Clerk
The Club
Abu Dhabi, UAE
منذ 6 يوم
source : drjobs.ae
  • AccountsAdministrator clerkresponsibilities include reviewing andreconciling accounts ,processing payments to external partners and maintaining updatedrecords of invoices and receipts.
  • To be successful inthis role , you should have aFinanceor Accounting background andbe familiar with bookkeeping.

    بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب