Office Admin
Client of Reecob
Dubai
منذ 4 يوم

Perform general clerical duties Answer attend to all calls and redirect to relevant staff members taking messages and assembling mailing Maintain hard copy and electronic filing system Administration and execution of HR functions Administer HR internal control policies and procedures to align with corporate directions Attend to all employees queries pertaining to HR policies procedures Perform other ad-

hoc duties as assigned by the management Coordinate and maintain records for staff office space phones parking etc Setup and coordinate meetings and conferences Assist in special events such as

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب