OFFICE MANAGER
Human Resource Department
UAE
منذ 5 ساعات
source : Waytogulf

A trading company seeks to recruit an Office Manager for their office in Oman.

The ideal candidate should be a Graduate with min. of 5 years of experience in a Trading / Import / Export organization while performing Business Development, Marketing, Import and Export and office administration.

Must be proficient in computer and Business Development through internet. Indian educated candidates preferred.

Please upload your CV.

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب