HCL/HCL/2019/1096346
HCL Technologies Limited
Delivery Transaction, 1-3 Years
منذ 6 يوم

Job Description (Posting).

To create new customer accounts / records in the CRM database and update the requirements to be delievered (1.) To clearly understand customer requirements, instructions and specifications (2.

To create new customer accounts / records in the CRM database with all required information regarding requirements and product details (3.

To regularly and accurately update the customer records / accounts as per progress of the project as per agreed SLA (4.

To accurately update billing to the customer, invoices to be sent and recovered; and, manage financial accounts pertaining to the customer on closure of the project within the agreed timelines

Skill (Primary)

Domain Competencies (BSERV )-MPE-Advertising Sales

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب