Personal Assistant
Versailles Properties
UAE
منذ 20 يوم
source : Waytogulf

Application for the post of Personal Assistant

Responsibilities :

  • Help to resolve minor technical and technology problems.
  • Initiate, receive and follow-up on calls from internal and external clients and taking messages.
  • Manage intricate diary arrangements, utilizing negotiation skills to confirm meetings into diary.
  • Co-ordinate hotel accommodation, transportation, hospitality, documentation and presentations.
  • Skill :

  • Bilingual Female .
  • A secretarial qualification would be desirable.
  • At least 8 years experience in a similar role in the GCC, but not necessarily; in property.
  • Working knowledge of Microsoft Office applications including Word, Excel and PowerPoint is essential.
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب