Greeting guests upon arrival and making them feelwelcomed.
Administering check-ins andcheck-outs.
Providing front desk services toguests.
Assigning rooms and taking care ofadministrative duties.
Delivering mail andmessages.
Processing guestpayments.
Coordinating with bell service andstaff management.
Being a source ofinformation to guests on various matters such as transport andrestaurant advice.
Processing meal andbeverage requests.
Accommodating general andunique requests.
Diffusing conflict or tensesituations with guests.
بلغ عن هذه الوظيفة
Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.
أضف الى قائمة المفضّلات
يجب تسجيل الدخول إلى حسابك لإضافة هذه الوظيفة إلى لائحة الوظائف المفضلة لديك. انقر فوق "متابعة" لتسجيل الدخول أو إنشاء حساب جديد. ستتمكن بعد ذلك من الوصول إلى لائحة الوظائف المفضلة من موقعنا على الويب أو من تطبيق neuvoo للجوال.