Office Admin
AFFORDABLE MANAGEMENT CONSULTANCY
UAE,Al Ayn,Al Ain
منذ 5 يوم
source : Drjobs.ae

2 years experience in IT

networking, server, office automation.

Experience :

  • quickbooks : 2 years (Preferred)
  • Location :

  • Al-Ayn (Preferred)
  • Communicates with relevant agencies to produce travel itineraries for business directors and employee events
  • Arranges meetings by scheduling appropriate meeting times, booking rooms, and planning refreshments
  • Manages correspondence by answering emails and sorting mail
  • Assists in planning and arranging events, including organising catering
  • Handles expenses and billing cycles
  • Manages reception area and looks after visitors
  • Answers phone calls and transfers them as necessary
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب