Office Coordinator
General Consult UAE
Dubai, United Arab Emirates
منذ 6 يوم
source : Amito Jobs
  • Office Coordinator Vacancy in Dubai Typical responsibilities of the job include : Answering telephone calls Maintaining diaries Arranging appointments Taking messages Filing, Skills must required : Must have some real estate experience Word processing;
  • Dealing with telephone and email enquiries; Creating and maintaining filing systems; Scheduling and attending meetings, creating agendas and taking minutes.

    بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب