Admin Manager
Client of Carebytech
Abu Dhabi - United Arab Emirates
منذ 6 ساعات

Contributes to team effort by accomplishing related results as needed Monitor office supply levels reorder when appropriate Maintain strong relationships with vendors and keep price data in order to get best pricing on supplies and services Produce professional quality reports presentations and briefs Maintains professional and technical knowledge by attending educational workshops Bench marking professional standards Reviewing professional publications Establishing personal networks Maintains continuity among corporate division and local work teams by documenting and communicating actions irregularities

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالنقر فوق "واصل"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية closeA# الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب