Problem Management Analyst
City Computer Company L.L.C
Abu Dhabi, UAE
منذ 1 يوم
source : Drjobs.ae
  • Supports Operations throughidentifying opportunities through daily, weekly, and monthly RootCause Analysis, Trend Analysis, and recommendations for permanentfix.
  • Leads Service Improvement Plan andContinual Improvement Plan for accounts being supported.
  • Represents Quality team during customermeetings.
  • Identifies process gaps andassures that such gaps are promptly reported.
  • Creates and strategizes new Quality Processes or governsexisting Quality Processes focusing on day-to-day operations underITIL / ITSM Methodologies.
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب