Office Manager
Al Ghafoor Niazdin Marine Engineering
Dubai
منذ 1 يوم

Category Full Time Working Environment Indoor Supports company operations by maintaining office systems and supervising staff Maintains office services by organizing office operations and procedures preparing payroll controlling correspondence designing filing systems reviewing and approving supply requisitions assigning and monitoring clerical functions Provides historical reference by defining procedures for retention protection retrieval transfer and disposal of records Maintains office efficiency by planning and implementing office systems layouts and equipment procurement Designs and implements

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب