SECRETARY CUM RECEPTIONIST
Gulf Recuritment
UAE
منذ 22 يوم
source : Waytogulf

We are looking for an experienced Secretary Cum Receptionist in UAE.

Job Details :

  • Manage conference room reservations and organize all aspects for
  • meetings.

  • Organize and schedule meetings and appointments.
  • Assist in the preparation of regularly scheduled reports.
  • Provide general support to visitors.
  • Job Requirements :

  • Bachelor's Degree.
  • Advanced knowledge in MS Office.
  • Minimum one year experience in the same field.
  • Good communication skills in English. Experience Range 01 to 04 Years
  • قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب