Front Office Clerk
Ansifo
UAE,Dubai,Dubai
منذ 5 يوم
source : Drjobs.ae

JobResponsibilities :

  • Complete routine administrative tasks collating, sorting, filing to support plant needs.
  • Exercise discretion in all matters ofconfidentiality
  • Collecting and scanning hardcopy records into electronic database, boxing hard copy records toprepare for storage.
  • Job Skills :

  • Experience with Microsoft Outlook Mail andCalendar. Includes experience with creation of Microsoft Wordtemplates
  • Ability to prioritize andmultitask
  • High school diploma or GED typicallyrequired
  • Attention to detail
  • بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب