Female Executive Secretary to CEO ( Arabic Speaker )
YBK GROUP
Dubai
منذ 2 يوم
source : MNC Jobs Gulf

Job Description

Job Summary The role of the Secretary is to support the Chair in ensuring the smooth functioning of the Management Committee.

  • Ensuring meetings are effectively organised and minutes
  • Maintaining effective records and administration
  • Upholding the legal requirements of governing documents, charity law, company law etc (where relevant).
  • Communication and correspondence
  • Job Type / Category Organization Contract Period Required Education, Skills and Qualifications Must be Bachelor's Degree Knowledgeable in correspondence Good Communication Skills Fluent in Arabic and English Job Type : Full-time Experience :

  • Executive Secretary : 2 years (Preferred)
  • Location :

  • Dubai (Preferred)
  • قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب