Accounting Clerk
Hyatt International
Dubai, AE
منذ 20 يوم
source : Hozpitality

Description

  • You will be responsible to provide an excellent and consistent level of administrative support to your customers. The Accounting Clerk is responsible to support the smooth and efficient running of the Accounting Department
  • Qualifications

    Certificate or qualification in Finance and / or Accounting / · 2-4 years work experience as Accounts Clerk in a hotel or similar large organisation or accounting firm desirable

    Primary Location : MY-10-Kuala Lumpur

    Organization : Grand Hyatt Kuala Lumpur

    Job Level : Administrative Full-time

    Job : Accounting / Finance / Tax

    Worldwide / Local Candidates : Local

    قدِّم طلب ترشيحك
    أضف الى المفضلات
    إزالة من الإشارات المرجعية
    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالنقر فوق "متابعة"، عطي نيوفو الموافقة على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات البريد الإلكتروني لي، وفقًا لسياسة الخصوصية الخاصة بنيوفو. يمكنني إلغاء اشتراكي أو سحب موافقتي في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب