Office Clerk
Reliance Recruiters
Abu Dhabi, UAE
منذ 2 يوم
source : Drjobs.ae
  • An OfficeClerk oversees a varietyof clerical andadministrative duties ina company including preparing documents, scheduling meetings, andupdating company records.
  • Also knownas Office Assistantsor Receptionists, these professionals can work in schools,hospitals, and businesses.

    بلغ عن هذه الوظيفة
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    قدِّم طلب ترشيحك
    بريدي الالكتروني
    بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة neuvoo على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـneuvoo . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
    واصل
    استمارة الطلب