Admin Assistant Cum Receptionist
Smart Matrix General Trading L.L.C.
Dubai,United Arab Emirates
منذ 4 يوم
source : MNC Jobs

Taking care Office Administration Requirements Preparing Delivery Notes Invoices Sending Invoices to Customers Payment Follow-

ups Weekly Report to General Manager Meeting Reminders to Senior Managers and other Secretarial tasks 2 Years experience in Office Administration 1 Years as PA to Senior Manager 2 Years in Business Communications Letter Emails Basic knowledge of Accounts Handling Petty Cash 1 Year experience in Payment Follow-

ups Receivables 1 Year in Managing Meeting Schedules for all Senior Staff

قدِّم طلب ترشيحك
أضف الى المفضلات
إزالة من الإشارات المرجعية
قدِّم طلب ترشيحك
بريدي الالكتروني
بالضغط على "واصل" ، أعطي موافقة نيوفو على معالجة بياناتي وإرسال تنبيهات إلي بالبريد الإلكتروني ، على النحو المفصل في سياسة خصوصية لـ نيوفو . يجوز لي سحب موافقتي أو إلغاء الاشتراك في أي وقت.
واصل
استمارة الطلب